Szkolenie muchowe i pierwsze pstrągi

W ostatnich dniach maja odbyliśmy kolejne szkolenie muchowe. Nasz Gość przez 3 dni dzielnie uczył się technik muchowych na rzekach Podhala, pod okiem naszego przewodnika Przemka Półtoraka. Nasz Gość miał możliwość łowienia codziennie na innej rzece, więc zobaczył piękny Dunajec, a także Czarny i Biały Dunajec. Przez 3 dni nasz Gość uczył się podstawowych technik rzutów sznurem, prowadzenia muchy, kładzenia muchy na wodzie i oczywiście zacinania brań pstrągów. Dzięki trzem dniom łowienia, nasz Gość miał możliwość pochłonięcia naprawdę dużej wiedzy muchowej w tak krótkim czasie. Oczywiście szkolenie przebiegało punkt po punkcie, a nasz Gość mógł poznać prawie wszystkie metody łowienia na muchę, od streamera, przez mokrą i suchą muchę oraz nimfę. Nasz Gość nigdy wcześniej nie trzymał wędki muchowej w ręce, ale dzięki temu kursowi i szybkim pochłonięciu wiedzy, zapewne zostanie zagorzałym muszkarzem. Tym bardziej, że kwintesencją całego szkolenia było złowienie przez naszego Gościa, wielu pstrągów potokowych różnymi technikami muchowymi. Serdecznie gratulujemy!

Kursy muchowe - www.naukawedkowania.pl - Szkolenia muchowe

Kilka słów o szkoleniu od naszego przewodnika Przemka Półtoraka:

„Odwiedziliśmy Biały Dunajec, Czarny Dunajec oraz Dunajec gdzie trafiliśmy na niesamowite brania pięknych pstrągów. Na Czarnym udało się nam łowić w czasie rójki jętki która dosłownie wchodziła nam za kołnierze. Nieustanne brania pstrągów pozwoliły na szlifowanie zacięć, holu ryb a także celnemu podaniu przynęty.  Zaliczyliśmy po kilkanaście wymiarowych potokowców. Na Dunajcu złowiliśmy też ryby w przedziale 40-48cm. Tak więc w ciągu niespełna trzech dni obłowiliśmy jedne z najlepszych muchowych rzek Polski, a do tego złowiliśmy masę ryb.”

Dunajec - Kursy muchowe - www.naukawedkowania.pl - Szkolenia muchowe

Zapraszamy na szkolenia i kursy muchowe!